ב"ה, ב' שבט, תשי"ח
ברוקלין.
הרה"ח אי"א נו"נ עוסק בצ"צ מוה' סעדי' שי'
שלום וברכה!
מאשר הנני קבלת מכתבו מז' טבת, ויה"ר שילכו הענינים הלוך וטוב. והרי דרישת השעה היא הפצת המעינות הפצה דוקא, וכיון שדורשים זה בודאי שניתנה היכולת והאפשרית, אלא שמטעמים הידועים ליוצר קשור זה בהעלמות והסתרים, וכשמביטים על הדבר כנסיון, ופועלים מתאים לזה, מתקיים מ"ש כי מנסה ה"א אתכם לדעת הישכם וגו' מנסה ל' נס והרמה, ועיין המבואר בלקו"ת דברים י"ט ב ואילך. ויש לרמז הנ"ל (הפצה) גם ע"פ מ"ש לאחד בזה, שהעתק מוסג"פ.
בברכה לבשו"ט בטוב הנראה והנגלה,
מ. שניאורסאהן
ו'לא
נדפסה בלקו"ש חכ"ג ע' 478 והושלמה ע"פ צילום האגרת.
מו"ה סעדי': ליברוב, צפרו. אגרות נוספות אליו - לעיל ה'תתע, ובהנסמן בהערות שם.
מ"ש לאחד: אגרת ו'כג.


Start a Discussion