ב"ה, אדר"ח אייר, תשכ"ג

ברוקלין.

אל הנהלת ישיבת תומכי תמימים אשר באה"ק ת"ו
ה' עליהם יחיו

שלום וברכה!

מועתק בזה נוסח המברק שהואיל כ"ק אדמו"ר שליט"א להבריק בקשר עם הנחת אבן הפנה לאגף השני:

"תהא התחלת אגף השני בחודש השני להצלחה בשתי הבחינות ובתורה הנגלית והפנימית כביאור אדמו"ר הזקן במאמרו* במדבר (השני). בכבוד ובברכה לכל המשתתפים שליט"א

מנחם שניאורסאהן"

בטח נתקבל המברק בעתו, ובודאי יודיעו, ובפרטיות הדרושה, מהנעשה.

בכבוד.

*) בלקו"ת, כמובן.