ר"ה תשי"ג:
כתיבה וחתימה טובה. הצעתי להתועד והקהילו האנשים הנשים והטף ללמוד ליראה את השם.
בברכה,
מנחם שניאורסאהן
ז'תתקכה
נדפסה בקונ' „צדי"ק למלך" ד ע' 70.
ר"ה תשי"ג:
כתיבה וחתימה טובה. הצעתי להתועד והקהילו האנשים הנשים והטף ללמוד ליראה את השם.
בברכה,
מנחם שניאורסאהן
ז'תתקכה
נדפסה בקונ' „צדי"ק למלך" ד ע' 70.

Start a Discussion