ב"ה, י"ב אלול, תשכ"א

ברוקלין.

הרה"ג וו"ח אי"א נו"נ כו' מוה"ר שמואל שי'

שלום וברכה!

במענה למכתבו מי"א אלול, עם הפ"נ שיקרא בעת רצון על הציון הק' של כ"ק [מו"ח] אדמו"ר זצוקללה"ה נבג"מ זי"ע.

בו כותב אודות המיחוש שלו, והטפול שהציע הרופא, ודחה אותו עד לאחרי יום הקדוש הבע"ל. ושואל האם אפשר לדחות עד לאחרי חג הסוכות הבע"ל.

ובכלל במיחוש שכותבו אין כ"כ נפק"מ ואפשר בקל לדחות לעוד שבועים, כמשאלות לבבו לטובה. שכמובן החלטה אחרונה בזה - להרופא היא, שהרי התורה נתנה רשות לרופא לרפאות. אבל בודאי כשיסביר לו טעמו, ימלא רצונו בזה.

בודאי ידוע לכת"ר, בכל זה מצאתי לחובתי להעיר על הנ"ל, שישנם אופנים שונים בביצוע הטפול, ונפק"מ בהם - ע"פ שו"ע, שישנו אופן מותר, וישנו וכו'.

כנ"ל - בעת רצון יזכירוהו על הציון הק' של כ"ק מו"ח אדמו"ר בכלל, ולרפואה קרובה ושלימה בפרט.

והרי הימים, ימי חודש אלול, חודש הרחמים והרצון, רצון כימים הראשונים.

בכבוד ובברכה לבשו"ט ולכתיבה וחתימה טובה.

ז'תשמח

נדפסה בלקו"ש חט"ז ע' 588 ובשלימות בס' שלמי שמואל ע' עב.

מוה"ר שמואל: יאלאוו. אגרות נוספות אליו - לעיל חי"ט ז'עד, ובהנסמן בהערות שם.