ב"ה, כ' שבט, תשי"ז

ברוקלין, נ.י.

שלום וברכה!

במענה על הודעתו מיום הולדת שלו.

בודאי נהג במנהג אנ"ש בזמן האחרון בנתינת צדקה ביום ההולדת לפני תפלת שחרית ומנחה או ביום שלפניו - כשחל יום ההולדת בש"ק או ביום טוב - לימוד שיעור נוסף הן בתורת הנגלה והן בתורת החסידות עלי' לתורה ביום ההולדת או בשבת שלפניו ולימוד שלשת השיעורים הקבועים ליום זה - בחומש תהלים ותניא - ביום ההולדת.

יה"ר מהשי"ת שתהי' שנת הצלחה אצלו בלימוד התורה וקיום המצות בהידור.

באופן לימודיו בישיבה וסדרם - צריך לעשות כהוראת ההנהלה.

מהעצות להתרכזות המחשבה - לימוד בפנים, ושעכ"פ יהי' הספר פתוח לפניו במקום בו לומד. הזהירות בעניני ח"ן (וזהירות בטבילת עזרא) - [כמובן מד"ה (דער פרומער) וארא לרבנו הזקן נדפס בס' תו"א לעמבערג תרי"א].

בברכה לתלמוד תורה ביראת שמים.

בשם כ"ק אדמו"ר שליט"א
מזכיר

ה'קמה

במנהג אנ"ש: ראה גם לעיל אגרת ד'תתקמח, ובהנסמן בהערות שם.