ב"ה, ה' מנחם-אב, תשט"ז
ברוקלין.
לכבוד התלמידים התמימים
שלוחי כ"ק אדמו"ר שליט"א
ה' עליהם יחיו
שלום וברכה!
בעת קבלתם בעתו המברק של כ"ק אדמו"ר שליט"א לקראת בואכם צלחה לאה"ק ת"ו ומועתק בזה הנוסח:
בואכם לארץ הקדושה לשלום ובקורכם בה להצלחה מופלגה במילוי שליחותכם ונקודתה הפנימית הפצת המעינות חוצה לאלתר לגאולה בפריסת שלום כל אנ"ש.
ד'תרג
שלוחי: ראה גם לעיל אגרת ד'תקמו, ובהנסמן בהערות שם.


Start a Discussion