ב"ה, ו' כסלו, תשט"ז
ברוקלין.
הוו"ח אי"א נו"נ עוסק בצ"צ מו"ה ליב שי' שו"ב
שלום וברכה!
מאשרים קבלת מכתביו (שנים) מאדר"ח כסלו עם המוסגר בם, ובשאלתו אם נתקבל המכ"ע מחנים דרך הנספח הצבאי בארצוה"ב.
הנה משך איזה שבועות נתקבל, בשילהי שנת תשט"ו, ומאז נפסק, וגם כשהי' מתקבל לא הי' מצורף כל ביאור מלבד שם השולח הנ"ל. ואולי הנכון ביותר להשיג חוברות מחנים החסרות לפנות ישר להמערכת ולשלם שכר טרחה אם צריכים לחיפוש ות"ח בעד טרחתו גם בזה, כדי להשלים.
בודאי ישתדל שיהיו ימי העיון בכפר חב"ד על צד היותר טוב, ואשתתף גם מצדי בסכום מאה לירות אם זקוקים לאיזה הוצאות בדבר. ופשוט שבאם ימצא לנכון יש לחלק לחלק מהמשתתפים איזה פרסים בצורת חוברות קונטרסים מגילת י"ט כסלו וכו', ויוכל להשתמש מהמאה לירות גם לתכלית זו, ואל בינתו אשען, ומובן ג"כ, מתאים לשיטת הפצת המעיינות חוצה שצריך לסדר הדברים באופן שישאר קישור אח"כ עם כל המשתתפים בימי העיון, באופן המתאים לכל אחד.
תקבלו מחניים חוברות ב-וא"ו.
בברכה,
בשם כ"ק אדמו"ר שליט"א
מזכיר
ג'תתקלא
נדפסה בלקו"ש חכ"ג ע' 487 והושלמה ע"פ העתק המזכירות. בהמשך אליה - ראה לקמן אגרת ג'תתקפז.
מו"ה ליב שי': זלמנוב, בני ברק. אגרות נוספות אליו - לעיל חי"א ג'תשיב, ובהנסמן בהערות שם.
ימי העיון: ראה גם לעיל אגרת ג'תתסב.


Start a Discussion