[נוסח המברק לקראת חג הגאולה י"ט כסלו תשכ"ה]
לשנה טובה בלימוד החסידות ודרכי' ולהפצת המעיינות חוצה בהצלחה רבה תכתבו ותחתמו.
/מקום החתימה/
[נוסח המברק לקראת חג הגאולה י"ט כסלו תשכ"ה]
לשנה טובה בלימוד החסידות ודרכי' ולהפצת המעיינות חוצה בהצלחה רבה תכתבו ותחתמו.
/מקום החתימה/

Start a Discussion