[נוסח המברק לקראת חג הגאולה י"ט כסלו תשכ"ה]

לשנה טובה בלימוד החסידות ודרכי' ולהפצת המעיינות חוצה בהצלחה רבה תכתבו ותחתמו.

/מקום החתימה/