ב"ה, ה' ניסן, תשכ"ב
ברוקלין, נ.י.
שלום וברכה!
...לבקשתו המיוחד אודות דרך ואופן לגדל את יו"ח שיחיו וכו', הואיל כ"ק אדמו"ר שליט"א לרשום
„בודאי עושה כל התלוי בו בזה. ולכל לראש - שלומדים כאו"א במוסדות חינוך שמדת היר"ש בהם במדה הכי גדולה. ופשיטא - שלא בפובליק סקול וכיו"ב (שמזכיר בהפתקא).
ולכתבו בה שנאלץ לעשות כן - ח"ו וח"ו לומר כן. ובחירה חפשית בידו. ואף שיצה"ר רוצה לאלצו - הקב"ה עוזרו, באם ירצה הוא בזה".
בברכת חג כשר ושמח
הרב ח.מ.א. חדקוב


Start a Discussion