ב"ה, ה' ניסן, תשכ"ב

ברוקלין, נ.י.

שלום וברכה!

...לבקשתו המיוחד אודות דרך ואופן לגדל את יו"ח שיחיו וכו', הואיל כ"ק אדמו"ר שליט"א לרשום

„בודאי עושה כל התלוי בו בזה. ולכל לראש - שלומדים כאו"א במוסדות חינוך שמדת היר"ש בהם במדה הכי גדולה. ופשיטא - שלא בפובליק סקול וכיו"ב (שמזכיר בהפתקא).

ולכתבו בה שנאלץ לעשות כן - ח"ו וח"ו לומר כן. ובחירה חפשית בידו. ואף שיצה"ר רוצה לאלצו - הקב"ה עוזרו, באם ירצה הוא בזה".

בברכת חג כשר ושמח

הרב ח.מ.א. חדקוב