ב"ה, ה' אלול, תשט"ז

ברוקלין.

שלום וברכה!

...בודאי למותר לעורר אשר ענין קרבן תודה אצל אנ"ש והחסידים הוא הוספה בלימוד החסידות לעצמו והפצת המעינות גם חוצה, והשי"ת יצליחו לבשר טוב בזה.

בברכת כתיבה וחתימה טובה.