ב"ה, ה' אלול, תשט"ז
ברוקלין.
שלום וברכה!
...בודאי למותר לעורר אשר ענין קרבן תודה אצל אנ"ש והחסידים הוא הוספה בלימוד החסידות לעצמו והפצת המעינות גם חוצה, והשי"ת יצליחו לבשר טוב בזה.
בברכת כתיבה וחתימה טובה.
ב"ה, ה' אלול, תשט"ז
ברוקלין.
שלום וברכה!
...בודאי למותר לעורר אשר ענין קרבן תודה אצל אנ"ש והחסידים הוא הוספה בלימוד החסידות לעצמו והפצת המעינות גם חוצה, והשי"ת יצליחו לבשר טוב בזה.
בברכת כתיבה וחתימה טובה.

Start a Discussion