ב"ה, ד' מ"ח, תשי"ז

ברוקלין.

שלום וברכה!

...ובאמת כיון שע"פ תורה וע"פ חסידות וכו' לא טוב היות האדם לבדו וגם הוא בכלל, וכיון שאין שלימות בבריאה אין לדרוש אשר בההצעות שמציעים לו דוקא הן יהיו יוצאות מכלל הבריאה ושלימות בתכלית, ואם יכול לפעול שתי נקודות אלו שיוקלטו אצלו - עס זאל זיך אפּלייגין אצלו - בטח תמצא הצעה שתישר בעיניו, והלואי הי' נוקט בנקודות אלו מלפנים שהי' כבר מסודר זה כמה זמן, אבל אין צועקין על העבר, ויה"ר שתהי' כל העכבה לטובה.

בברכה,

בשם כ"ק אדמו"ר שליט"א